Publicerad 2013-03-21, 16:50
Vi har noterat att den centrala felanmälan vi införde i april förra året fungerat bra. Några hyresgäster har reagerat på av att mötas av en telefonsvarare i stället för att få prata med en person. Vi har telefontid på morgonen mellan 7.30–9.00 då det finns en person som svarar, och under övrig arbetstid i mån av tid, eftersom våra reparatörer är upptagna och inte kan svara. Om du pratar in ett meddelande när telefonsvararen är igång ökar chansen till att vi kan återkomma snabbare och att felet blir reparerat på kortare tid. Om du har andra frågor eller synpunkter så är du som vanligt välkommen att höra av dig till kontoret på 79250 och inte till felanmälan.
Från och med den 1 april 2021 kommer hyran för Din bostad hos...
Är Du intresserad av att titta på en av de...
Stiftelsen Kindahus
Box 113
590 40 Kisa
Besöksadress
Stora Torget 2
590 37 Kisa
Telefon
Växel: 0494-792 50
Felanmälan: 0494-792 58
Jourtelefon: 070-710 78 36
Fax
0494-122 32
E-post
info@kindahus.se
© Stiftelsen Kindahus 2016