Här använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?

Senaste nytt från Kindahus

Kundundersökning

Publicerad 2015-12-19, 15:07

Nu har resultatet kommit för kundundersökningen. Många hyresgäster tog tillfället i akt att ge oss återkoppling. Svarsfrekvensen är mycket hög. 68,7 % (71,8% år 2012), vilket är en mycket bra nivå. Resultatet är överlag väldigt bra. Vi ligger i nivå med de bästa företagen i Sverige. Kundundersökningen har sammantaget gett oss ett Serviceindex respektive Produktindex. Serviceindex är ett mått på hur ni upplever kvalitéten på vårt bemötande och servicen. Vårt Serviceindex enligt er bedömning är 84,6 %. De betyder att 84,6 % tycker att vi är bra på att ta hand om våra kunder Produktindex är ett mått på hur ni upplever kvalitéten på vår skötsel och reparationer av lägenheterna, huset och utemiljön. Vårt Produktindex enligt er bedömning är 82,8 %. Det betyder att 82,8 % tycker att vi är bra på att ta hand om våra fastigheter. Vi kommer att återge resultaten mer i detalj under vårens bostadsmöten. Kundundersökningen har gett oss både ris och ros. Oavsett vilket så är det värdefull information för oss som vi skall förvalta efter bästa förmåga. Det som vi framförallt fått till oss är att många hyresgäster saknar källsortering vid fastigheten och att städningen blivit sämre. Samtidigt har vi fått bättre resultat på underhållet.

Nyhetsarkiv >>

Nu börjar vår nybyggnation på Linnékullen i Kisa att vara klar.

Läs mer

För er som har fått er fiber inkopplad finns aktuella kampanjer som ...

Läs mer

20 september 2018 kopplas den första etappen av vårt fibernät in...

Läs mer

Stiftelsen Kindahus
Box 113
590 40 Kisa

Besöksadress
Stora Torget 2
590 37 Kisa

Telefon
Växel: 0494-792 50
Felanmälan: 0494-792 58
Jourtelefon: 070-710 78 36

Fax
0494-122 32
E-post
info@kindahus.se

© Stiftelsen Kindahus 2016