Publicerad 2015-12-19, 15:07
Nu har resultatet kommit för kundundersökningen. Många hyresgäster tog tillfället i akt att ge oss återkoppling. Svarsfrekvensen är mycket hög. 68,7 % (71,8% år 2012), vilket är en mycket bra nivå. Resultatet är överlag väldigt bra. Vi ligger i nivå med de bästa företagen i Sverige. Kundundersökningen har sammantaget gett oss ett Serviceindex respektive Produktindex. Serviceindex är ett mått på hur ni upplever kvalitéten på vårt bemötande och servicen. Vårt Serviceindex enligt er bedömning är 84,6 %. De betyder att 84,6 % tycker att vi är bra på att ta hand om våra kunder Produktindex är ett mått på hur ni upplever kvalitéten på vår skötsel och reparationer av lägenheterna, huset och utemiljön. Vårt Produktindex enligt er bedömning är 82,8 %. Det betyder att 82,8 % tycker att vi är bra på att ta hand om våra fastigheter. Vi kommer att återge resultaten mer i detalj under vårens bostadsmöten. Kundundersökningen har gett oss både ris och ros. Oavsett vilket så är det värdefull information för oss som vi skall förvalta efter bästa förmåga. Det som vi framförallt fått till oss är att många hyresgäster saknar källsortering vid fastigheten och att städningen blivit sämre. Samtidigt har vi fått bättre resultat på underhållet.
Från och med den 1 april 2021 kommer hyran för Din bostad hos...
Är Du intresserad av att titta på en av de...
Stiftelsen Kindahus
Box 113
590 40 Kisa
Besöksadress
Stora Torget 2
590 37 Kisa
Telefon
Växel: 0494-792 50
Felanmälan: 0494-792 58
Jourtelefon: 070-710 78 36
Fax
0494-122 32
E-post
info@kindahus.se
© Stiftelsen Kindahus 2016